czwartek, 30 maja 2013

drugi miesiąc - podsumowanie

I tym sposobem minął drugi miesiąc..
Siebie mogą określić tylko jednym słowem: zmęczona. Wczoraj zamiast poćwiczyć położyłam się spać o 21. Mam jednak nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz lepiej i przyzwyczaję się do wiecznego "braku czasu" na wszystko.

W tabelce podsumowanie tego, co udało mi się poćwiczyć w tym miesiącu.

I moje "osiągnięcia".



28 marca
28 kwietnia
28 maja
Pod biustem
85
80
79
Talia
90
84
80
Brzuch
100
96
92
Biodra
96
96
95
Udo
57,5
57,5
56,5
Waga
65,5
64,1
63,5


Generalnie "jak dbasz tak masz"... zatem po dwóch miesiącach mam 2kg mniej. Szał po prostu :/
Na szczęście cm idą w dół, chociaż porównując zdjęcia przed i po, też nie widać za bardzo różnicy. Mam sporo tłuszczu na brzuchu i spalenie go jeszcze trochę zajmie - mam tego świadomość. Najważniejsze, że ubieram spodnie sprzed 3 lat :):) Na spektakularne efekty przyjdzie jeszcze czas....Wtedy odważę się i wstawię zdjęcia :)

4 komentarze:

  1. kochana nie martw się, nie warto się poddawać i tak jestem dumna z ciebie:) że znalazłaś czas na ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie nowy post, byłam ciekawa co u ciebie słychć i jak idzie gubienie kg;-) Widzę, że treningi są i centymetry fantastycznie spadają! Wagą się nie matrw, centymety są ważniejsze, a to, że wszełaś w stare spodnie jest najlepszym dowodem;-) Życzę kolejnych sukcesów i pisz częściej!;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Centymetry pięknie spadają! Moje gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej:) czekam na kolejne posty:) jak ci idzie?

    OdpowiedzUsuń