poniedziałek, 20 maja 2013

sama nie wiem jak znalazłam czas

...żeby napisać tego posta. Generalnie, zmotywowała mnie Pestka Dyni, zadając pytania do nominacji :)
Ostatnie 1,5tyg były bardzo ciężkie.. fizycznie nie dawałam rady funkcjonować, a co dopiero ćwiczyć. Na początku tygodnia spałam po 4-5h :( Teraz wcale nie jest lepiej. Ale mam to gdzieś, nie muszę być perfekcyjną panią domu; właśnie na pytanie męża, co jutro na obiad, odpowiedziałam, że NIC. W końcu sam może coś sobie przygotować.
Zatem wracam dziś po ponad tygodniowej przerwie.Tęskniłam...

A oto moje odpowiedzi na pytania Pestki Dyni:
1. Jaki jest Twój ulubiony posiłek w ciągu dnia? II śniadanie bo jem wtedy mój ukochany ananas z jogurtem naturalnym :)
2. Ulubiony deser? LODY :))))
3. Twoje największe marzenie? To największe już się spełniło!
4. Lato czy zima? Lato.
5. Ulubiony film? Wiele ich było i jeszcze wiele będzie.
6. Co lub kogo zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? Moją rodzinę, moje koty i duuuuużo książek :)
7. Jakim jednym słowem opisałabyś siebie? Szczęśliwa.
8. Spodnie czy spódnica? Sukienka!
9. Życie byłoby smutne w pojedynkę.
10. Na spontaniczne wakacje pojechałabym... nie jestem spontaniczna :/
11. Bez czego możesz się obejść? Komputera. W końcu ma się smartphona hahahaha :)
 

3 komentarze:

  1. ojejku nie mogę czegoś takiego czytać, przeciez facet też ma 2 ręce może sobie ugotować nie daj się wykorzystywać, w związku powinna być równowaga, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe podobają mi się Twoje odpowiedzi i cieszę się, że udało mi się wyciągnąć z Ciebie pare zdań na blogu;-) Byłam ciekawa co u Ciebie i jak dajesz sobie radę po powrocie do pracy:) Na temam factów mam takie samo zdanie jak moni155, niestety te DUŻE dzieci bez kobiet nie przetrwałyby tygodnia! Pozdrawiam i życzę chwili wytchnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze przylaczysz sie do maratonu treningowego blogerek szczegoly tu

    http://www.mokah-blog.blogspot.com/2013/05/maraton-treningowy-blogerek.html#comment-form

    zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń